Hallååj!

Hej! det var ett jävla bra tag sen jag skrev, har haft otroligt mycket att göra i skolan och har inte haft tid att sitta vid datan och nörda mig :)

Idag har jag varit i skolan, det började med att vid halv 11 kollade vi på en teater i aulan som handlade om miljön, den var ganska bra, det var lite humor med så det var inte dirket så att man somnade eller så när man kollade, lite skratt blev det allt.
Efter teatern hade vi lunch och en liten rast. Det var en otroligt skön dag ute idag, mycket sol och inte alls så kallt, jag hoppas på att snön försvinner och att det blir vår. Är så trött på det vita där ute just nu.
Sen hade vi samhällslektion, vi har börjat med massmedier, det handlar mycket om vad våran personliga åsikt är om det och sådant.
sen hade vi hotell lektion som va väldigt intressant.

men men nu ska jag fortsätta på min redovisning! C'y /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0