trött som fan

Snart ska jag nog bege mig hemåt till min säng, jag är väldigt trött !
men jag har varit väldigt duktig, jag har läst i boken ännu mera, i morgon är det bara att plugga gärnet alltså.

I morgon är det tisdag och jag antar att det kommer vara segt i skolan som vanligt, vi har engelska, matte och typ studie tid. Studie tid suger som fan, det är det värsta med att vara i skolan STUDIETIDEN! menmen snart kommer vi få det nya schemat och då jävlar snackar vi bra skit!
vi skall nästa vecka få ha idrott som vi inte har haft sen vi började i 1 på gymnasiet vilket verkligen suger det med. Men snart så!

Nu ska jag dra mig hemåt och sova!
hörs i morgon puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0