skolan

hellå, just nu är jag i skolan, har precis ätit lunch och det var inte det godaste, det va "underbar fiskgratäng" men som tur va fanns det potatis och fiskpinnar (a) så jag fick i mig lite iaf! vi har rast till typ 12 och sen har vi genom gång om vad vi ska laga för mat på tors o fredag!
hoppas att vi slipper studie tiden så att jag kan gå hem och plugga till provet tills i morgon istället, det skulle vara mycket bättre alltså!
Så idag kommer det inte hända så mycket för mig, ska väl slappa lite framför tvn och plugga gärnet inför i morgon.. BORING!
Jag är väldans trött idag, även fast jag gick och la mig ganska tidigt typ runt 10 någon gång, men hade iofs svår att sova..

på torsdag ska jag förhoppningsvis sola igen Wiho! bli lite brun måste jag ju bli, känner mig som en blek jävel som aldrig varit ute i solen!, jag ska isf sola med elin, helen, carro och mig själv (a)

Jag saknar min pojkvän jätte mycket! Men han (KANSKE) kommer till mig i morgon en stund, inte alls säkert men jag hoppas på det i vilket fall.

Elin sitter här brevid mig och bloggar haha undra vad hon skriver för ointressant skit idag då! ( elin jag skojar) menmen nu är det så att jag ska logga ut och kolla runt lite på datan, men vi hörs senare! Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0