Choklad+biggest loser

just nu sitter jag med elin och kollar på biggest loser, och har ätit lite choklad (a) haha.
men jag har hunnit plugga mycket också, jag har pluggat till provet som jag skrev om tidigare. jag läste hela kött kapitlet, ett långt sådant..
men nu har jag iaf tagit en paus från pluggandet en lite stund..

jag pratade nyss med min älskling i telefonen, jag saknar honom väldigt mycket men men jag träffar honom i helgen, det ska bli mycket mysigt! :)



Idag fick jag reda på att min älskade bästa kompis ska förlova sig med sin kille, jag är super glad för hennes skull! jag menar är hon glad är jag glad :)
hon har träffat en jätte bra kille, har dock bara träffat honom 2 ggr, men han har ändå visat sig vara en bra kille för henne och det är såklart super viktigt! Grattis bästis!<3

jag är super trött, alltså mina ögon orkar inte ens hålla sig uppe, men vafan måste ju vara vaken, ska glo på tv och plugga för att jag är en duktig flicka! (a). elin har inte varit duktig, hon somnade och har inte pluggat ett ändaste dugg, NOT GOOD GIRL! haha, menmen hon får väll börja plugga snart då! det ska jag se till haha.. jag har blivit en pluggis, men det gör ingenting det visar bara att jag vill ha bra betyg, eller hur!? nog snackat ska återgå till TV kollandet och PLUGGANDET så hörs vi lite senare! Puss och kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0